Patrocinis culturals

Campanya “Tot va començar amb un cafè...” del Servei de Política Lingüística

Andorra Telecom manté la col·laboració amb el voluntariat per la llengua. Aquest 2016 s’ha iniciat la campanya del Ministeri de Cultura per donar-hi impuls amb el lema “Tot va començar amb un cafè...”. L’objectiu és captar nous aprenents i ensenyants disposats a trobar-se per poder aprendre i practicar la llengua catalana. Com a novetat, aquest any Andorra Telecom s’ha implicat en la difusió a través de les xarxes.

Saison Culturelle 2016

Andorra Telecom ha col•laborat amb l’ambaixada de França en el desenvolupament de la temporada cultural, un cicle d’activitats que ajuda a la difusió de la llengua francesa al nostre país. Aquest esdeveniment, any rere any, guanya prestigi i qualitat.

Andorra SaxFest’2016

Aquest festival, que es celebra durant el mes de maig a la parròquia d’Andorra la Vella, és un dels més importants d’Europa. És una festa oberta a tothom que combina concerts, espectacles, master class, workshops i concursos. Amb el saxòfon com a protagonista, l’objectiu del festival és promocionar, investigar i divulgar aquest instrument. Andorra Telecom hi participa com a partner tecnològic oferint els servei de fibra òptica per poder fer-ne la difusió a través d’streaming, reproducció en temps real.

Scalada Storia de Cirque du Soleil

Scalada Vision de Cirque du Soleil s’ha pogut veure al Principat d’Andorra del 2 al 30 de juliol en un total de 22 representacions. Andorra Telecom, com a partner tecnològic de l’organització, proveeix de diferents serveis de telefonia fixa, Internet i FTTH. Garanteix també les comunicacions per a l’òptim desenvolupament d’aquest important esdeveniment.

38a Fira d’Andorra la Vella

Els dies 23, 24 i 25 d’octubre Andorra Telecom ha participat en la 38a Fira d’Andorra la Vella amb un espai de 54 m2 on informar dels seus productes i novetats als visitants. Aquest any el producte Som Cloud ha estat el protagonista de l’estand juntament amb la maqueta de l’edifici The Cloud. Com és habitual, els visitants del nostre estand han rebut tota la informació sobre aquests serveis a més de la possibilitat de contractar qualsevol altre producte.

25è Saló de la Infància i la Joventut

Andorra Telecom ha estat present en la 25a edició d’aquest esdeveniment, que s’ha celebrat del 29 de desembre a l’1 de gener a Encamp i del 3 al 5 de gener del 2017 al Pas de la Casa. Amb una llarga trajectòria i molt arrelat a les festes de Nadal, ha esdevingut un referent no només per als ciutadans del país sinó també per a moltes famílies de fora amb infants que ens visiten aquests dies. La col•laboració d’Andorra Telecom ha estat amb premis als nois i noies participants en diverses activitats del Saló.